sábado, 13 de setembro de 2008

TEMPOS MODERNOS


Eu vejo a vida melhor no futuro ♪ ♫ ♫ ♪ ♪ ♫ ♫ ♪ ♪ ♫ ♫ ♪ ♪ ♫ ♫ ♪♪ ♫ ♫ ♪
Eu vejo isto por cima do muro ♪ ♫ ♫ ♪ ♪ ♫ ♫ ♪ ♪ ♫ ♫ ♪ ♪ ♫ ♫ ♪♪ ♫ ♫ ♪
De hipocrisia ♪ ♫ ♫ ♪ ♪ ♫ ♫ ♪ ♪ ♫ ♫ ♪ ♪ ♫ ♫ ♪♪ ♫ ♫ ♪
Que insiste em nos rodear ♪ ♫ ♫ ♪ ♪ ♫ ♫ ♪ ♪ ♫ ♫ ♪ ♪ ♫ ♫ ♪♪ ♫ ♫ ♪
Eu vejo a vida mais farta e clara ♪ ♫ ♫ ♪ ♪ ♫ ♫ ♪ ♪ ♫ ♫ ♪ ♪ ♫ ♫ ♪♪ ♫ ♫
Repleta de toda satisfação ♪ ♫ ♫ ♪ ♪ ♫ ♫ ♪ ♪ ♫ ♫ ♪ ♪ ♫ ♫ ♪♪ ♫ ♫ ♪
Que se tem direito ♪ ♫ ♫ ♪ ♪ ♫ ♫ ♪ ♪ ♫ ♫ ♪ ♪ ♫ ♫ ♪♪ ♫ ♫ ♪
Do firmamento ao chão ♪ ♫ ♫ ♪ ♪ ♫ ♫ ♪ ♪ ♫ ♫ ♪ ♪ ♫ ♫ ♪♪ ♫ ♫ ♪
Eu quero crer no amor numa boa ♪ ♫ ♫ ♪ ♪ ♫ ♫ ♪ ♪ ♫ ♫ ♪ ♪ ♫ ♫ ♪♪ ♫ ♫ ♪
Que isto valha pra qualquer pessoa ♪ ♫ ♫ ♪ ♪ ♫ ♫ ♪ ♪ ♫
Que realizar ♪ ♫ ♫ ♪ ♪ ♫ ♫ ♪ ♪ ♫ ♫ ♪ ♪ ♫ ♫ ♪♪ ♫ ♫ ♪ ♪ ♫ ♫ ♪ ♪ ♫ ♫ ♪
A força que tem uma paixão ♪♫ ♫ ♪ ♪ ♫ ♫ ♪ ♪ ♫ ♫ ♪ ♪ ♫ ♫ ♪♪ ♫ ♫ ♪
Eu vejo um novo começo de era ♫ ♪ ♪ ♫ ♫ ♪ ♪ ♫ ♫ ♪ ♪ ♫ ♫ ♪♪ ♫ ♫ ♪
De gente fina, elegante e sincera ♪ ♫ ♫ ♪ ♪ ♫ ♫ ♪ ♪ ♫ ♫ ♪ ♪ ♫ ♫ ♪♪ ♫ ♫ ♪
Com habilidade ♪ ♫ ♫ ♪ ♪ ♫ ♫ ♪ ♪ ♫ ♫ ♪ ♪ ♫ ♫ ♪♪ ♫ ♫ ♪♪ ♫ ♫ ♪ ♪ ♫
De dizer mais sim do que não ♪ ♫ ♫ ♪ ♪ ♫ ♫ ♪ ♪ ♫ ♫ ♪ ♪ ♫ ♫ ♪♪ ♫ ♫ ♪
Hoje o tempo voa, a mor ♪ ♫ ♫ ♪ ♪ ♫ ♫ ♪ ♪ ♫ ♫ ♪ ♪ ♫ ♫ ♪♪ ♫ ♫ ♪
Escorre pelas mãos ♪ ♫ ♫ ♪ ♪ ♫ ♫ ♪ ♪ ♫ ♫ ♪ ♪ ♫ ♫ ♪♪ ♫ ♫ ♪
Mesmo sem se sentir ♪ ♫ ♫ ♪ ♪ ♫ ♫ ♪ ♪ ♫ ♫ ♪ ♪ ♫ ♫ ♪♪ ♫ ♫ ♪
E não há tempo que volte, amor ♪ ♫ ♫ ♪ ♪ ♫ ♫ ♪ ♪ ♫ ♫ ♪ ♪ ♫ ♫ ♪♪ ♫ ♫ ♪
Vamos viver tudo o que há pra viver ♪ ♫ ♫ ♪ ♪ ♫ ♫ ♪ ♪ ♫ ♫ ♪ ♪ ♫ ♫ ♪♪ ♫ ♫ ♪
Vamos nos permitir ♪ ♫ ♫ ♪ ♪ ♫ ♫ ♪ ♪ ♫ ♫ ♪ ♪ ♫ ♫ ♪♪ ♫ ♫ ♪

Nenhum comentário: